Weekend mode on

 

..STARTING THE WEEKEND WITH FRESH FLOWERS 

Hei!! I dag er siste dag for å stille spørsmål til spørsmålsrunden, dere kan spørre meg om absolutt alt HER! Jeg har dessverre ikke fått godtatt alle spørsmålene enda, ettersom jeg har hatt litt problemer med nettet. Har tatt meg årevis å bare godta èn kommentar. Så vær litt tålmodig med meg, haha! Men dere må vite at jeg har sett/ser alle spørsmålene, og jeg har tatt vare på alle og hver en!

Akkurat nå har jeg endelig helg (yaayyy), og jeg skal nyte den! Som dere sikkert har fått med dere, har jeg begynt å trene. Så imorgen har jeg blitt satte opp på veiledningstime, og gud som jeg gleder meg. Føler meg ikke helt sikker på alle apparatene som er der, og da er det bedre å få litt hjelp, fremfor å gjøre ting feil. Jeg tenker også bruke morgendagen godt på ting jeg ellers ikke hadde rukket å gjøre på en vanlig hverdag; alt fra å lese magasiner, besvare alle kommentarer på bloggen, trene, bake rundtstykker, se film og ligge på sofaen med chips/smågodt. Deeeeilig!!

7 kommentarer

Siste innlegg