Det føles godt

JAKKE FRA H&M

..EARLY MORNINGS, BIG SHIRTS, MESSY HAIR, VOGUE AND COFFEE!

God morgen, babes! Jeg har som vanlig stått opp rundt 06:30, noe som er vanvittig tidlig. Men tro det eller ei, jeg har faktisk begynt å bli vant til det. Når jeg har fri, og virkelig kan sove lenge, våkner jeg av meg selv rundt 08/09-tiden. Haha! Det føles ganske godt da, og ikke sove vekk hele dagen. Uansett, nå sitter jeg egentlig å har pause i et møte jeg er i, og utnytter tiden til blogging. Flink eller hva? ♥

Jeg må nesten få slurpet i meg siste rest av kaffekoppen å komme meg tilbake. Vi snakkes senere søtinger! Ikke glem spørsmålsrunden jeg kjører nå, og som blir besvart enten i morgen eller lørdag.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg