Min største drøm som liten

..YOU ARE NEVER TOO OLD TO SET ANOTHER GOAL
OR TO DREAM A NEW DREAM..

Jeg satt i går kveld å så på gamle bilder, og kom da tilfeldigvis over bilder av meg og min fineste engel, pappa. Det gjør så vondt, fordi jeg savner han så inderlig. Men samtidig betyr det så sinnsykt mye! Jeg er så takknemlig for å sitte med så mange fine minner og så mange fine ting jeg kan se tilbake til. Jeg har alltid lurt på veldig mye, og ikke minst stilt masse spørsmål. Blant annet: tro hvordan jeg og pappa, kunne utviklet sangene vi skrev og sang sammen? 

For ja, jeg hadde stor lidenskap for musikk da jeg var liten. Jeg elsket det. Min største drøm var å synge på tv! En funfact: pappa skulle melde meg på mgp.jr, men jeg turte ikke gå på scenen uten han selv, så det ble ikke noe av. Haha! Jeg har alltid vært glad i å gjøre min egen greie, uavhengig av hva andre tenker om det. Steder hvor jeg kan trekke oppmerksomhet, steder jeg kan uttrykke meg. Nøyaktig det, kunne jeg oppnå gjennom sang. Og nøyaktig det, får jeg gjort gjennom bloggen nå. En faktor som fikk meg til å begynne å blogge kanskje? Hva var din største drøm som liten?  
 

..bortsett fra å synge på tv, var min store drøm å bli frisør.

PS: ikke glem spørsmålsrunden min her.

4 kommentarer

Siste innlegg