Upcoming week

..THIS IS UP 

Mandag: Til dere som lurer om jeg snakker om denne, eller neste uke: jeg snakker om denne! Etter jobb blir det hjemmekontor, som da vil si alt fra mailer, sponsorer og andre hemmelige ting jeg ikke ønsker å avsløre riktig enda! Mandag er en stor planleggingsdag når det kommer til innholdet på bloggen.

Tirsdag: Møte og trening! That’s it. YAY! Det er digg med slike dager også inni mellom.

Onsdag: Jeg er seriøst nødt for å få ryddet i sminkesakene mine. Husker dere innlegget jeg skrev her? Da fortalte jeg blant annet at jeg hadde alt for mye sminke, til og med uåpnet sminke! Jeg fikk sykt mye tips om hva jeg kunne gjøre, så følg med dersom dere er spente på å høre hva jeg kom fram til. For nei, jeg skal absolutt ikke kaste helt ny sminke!

 

Torsdag: Starte morgenen med et skype-møte! Jeg holder nemlig på med et lite prosjekt, som jeg så veldig gjerne ønsker å fullføre.. men det krever mye! I tillegg trenger jeg litt tid, for jeg er ikke vant med slike ting. I hvert fall ikke riktig enda. Nå følte jeg meg skikkelig hemmelighetsfull, ikke meningen..

Fredag: Åh, kjøpe inn nye blomster til helgen. Herregud, det hadde jeg nesten glemt! Jeg har endelig fri helg, og gjett om jeg skal kose meg. Tenker jeg tar husarbeid i samme slengen! Blomster og en rent leilighet..  Vanligvis pleier jeg å starte mandagen med å kjøpe inn blomster, men siden jeg har fri helg blir det friske blomster på fredag!

Lørdag: Fri!! Denne dagen har jeg ikke lagt opp noen planer, ettersom jeg vil bruke den til nøyaktig hva jeg vil.

Søndag: Starte dagen med en god treningsøkt! Dermed er jeg nødt for å starte på samme rutine igjen, å planlegge uken.

..Ha en fin uke, dere!

5 kommentarer

Siste innlegg