Busy morning


HAPPY FRIDAY SWEETHEARTS ♥

 

..LET THE WEEKEND BEGIN!

..God morgen dere! Jeg har nylig våknet, spist frokost og gjort meg klar for dagen. Nå er det virkelig bare å hive seg i gang, jeg drøyde minst 1 time i sengen! Noe som gjorde at jeg faktisk henger litt etter skjemaet. I tillegg må jeg ned til byen senere på et lite ærend, så jeg har nok å gjøre. Det er så typisk meg å spare alt til fredagen..tror det er på tide å fikse seg en “to do list” i løpet av dagene som går!

Men jeg klager ikke. Jeg elsker når jeg har masse på agendaen, samtidig så vet jeg at det er helg om noen få timer. Det gir en ekstra motivasjons boost til å jobbe hardt frem til klokken 14:30. Har dere noen planer for dagen/helgen?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg