Where should i start?

..I WANT TO START READING BOOKS!

Tro det eller ei, men jeg har den siste tiden fått interesse for å lese bøker! Eller, jeg syns det virker utrolig spennende, spesielt når jeg leser hva andre bloggere syns om boken de nylig leste. Jeg ser for eksempel folk snakke mye om Sophie Elise sin bok, men tror dere denne frøkna har lest den? Nope. Tror dere denne frøkna noen gang i hele sitt liv har lest en bok frivillig? Nope.

Senest i går var jeg å tittet innom en av bloggene deres, og jeg kom innom en blogger som satt i sengen med bok, kaffe og et godt ullpledd ved siden av. Det så virkelig deilig ut, og det er absolutt noe jeg kunne trengt meg etter en lang arbeidsdag. Noe som kan få tankene mine på noe annet, og virkelig slappe av! Jeg trenger noe avslappende å gjøre.

..Men hvor i alle dager skal jeg begynne? Bok verden er stor, og jeg har ikke peiling på slikt. Jeg elsker bøker som er ekte, at det ligger en sann historie bak det forfatteren skriver. Samtidig syns jeg det er motiverende og lese hva andre mennesker klarer å oppnå av suksess ved å jobbe hardt! Slike fine ting, liker jeg å lese om. Noen som kanskje har tips til en bok dere tror passer meg?

TAKK PÅ FORHÅND ♥

10 kommentarer
    1. Det finnes så mange bra bøker! Et helt halvt år, som vel også er en film, Den ene pluss en, Midnattsrosen og Indias datter er bøker jeg likte hvertfall 🙂

    2. Jeg syns bøkene til Sophie Elise, Anna Rasmussen og Linnéa Myhre er bra : ) I tillegg til bokhandler vil jeg tipse deg om å se etter bøker i bruktbutikker og på loppemarkeder, og Platekompaniet har også stort utvalg og rimelige priser : ) Håper du finner noe du liker, det er kjempekoselig å sette seg ned med en god bok!

    3. Jeg har lest Sophie Elise sin bok, den bør du lese! Den er bra og veldig lettlest, jeg tror jeg leste ut hele boka på en dag eller to. Ellers venter jeg på Linnea Myhre sin roman Kjære i posten, gleder meg såå mye 😀

    4. Æ anbefale bøker av Sarah Jio, Lucy Clarke og Lucinda Riley. De her forfatteran skriv spennanes, og bøkene demmes e lettlest 🙂

    5. Lagde nettop to innlegg på bloggen med bøkene jeg leste i 2017 og en liten review av dem faktisk! Er noen kjempegode tips der, pluss noe som jeg syns passet til måten du beskrev hvilke type bøker du ville lese <3 Spesielt den sistnevnte i siste innlegg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg