Kortintervaller på tredemølla

..TODAYS WORKOUT!

Oppvarming:

5 minutter gåing, deretter 5 minutter lett jogging på tredemølle.

Intervallene:

1 minutt x 5 / 30 sekunder pause
45 sekunder x 5 / 30 sekunder pause
30 sekunder x 5 / 30 sekunder pause
15 sekunder x 5 / 15 sekunder pause

Nedtrapping:

10 minutter lett jogging, deretter 5 minutter gåing.

..Hei skjønninger! Det har vært mye trening inne om dagen, men jeg håper det faller i smak og motiverer. Om ikke får dere heller skrike ut! I dag kjørte jeg på med en kort intervall på mølla, super digg! Tenkte det var på tide å dele noen av øktene mine til dere, hihi. Selv elsker jeg å teste ut nye økter, jeg syns alltid det er like spennende. Et lite tips dersom dere skulle teste ut denne: i pausene hopper du av møllen, frem for å senke farten. Det sparer tid, og blir mye mer effektivt! Lykke til ♥

4 kommentarer

Siste innlegg