Just completed a kick-ass workout

· RUNNING IS MY HAPPY HOUR ·

..Den første treningen i år var tyngre enn forventet, for å si det mildt. Jeg holdt på å drepes i det jeg gikk fra tredemøllen og inn i garderoben. Haha! Det føles utrolig deilig nå da. Jobb dagen er over, treningen er huket av og leiligheten har aldri vært mer strøken. Det er nøyaktig slike dager jeg pleier å kalle for perfekt! Uansett, jeg fikk beskjed fra en venninne om å virkelig smøre meg inn med tålmodighet, for det er alltids tungt å komme i gang med trening når du først har latt vær å trene et par måneder. Og det skal jeg!

..Det blir skikkelig spennende å se hvordan formen utvikles, ikke minst kondisjonen. Det var forresten en som sendte melding til meg og lurte på om jeg ikke syns det er “flaut” å trene når man er i så dårlig form. Dette var noe som blant annet stoppet henne i å dra på treningssenteret. Jeg syns det er så ufattelig trist at noen faktisk syns det. Treningssenteret er jo der for at du skal komme deg i form, gjøre noe du liker og ta vare på helsa di. Vi alle er der av en grunn: noen ønsker å gå ned i vekt, bygge muskler, få bedre kondisjon, eller bare ha noe sunt å gjøre. Jeg klarer ikke se hva som er flaut?! Slutt å bry deg om hva andre skulle tenke! Dessuten, tror jeg neppe noen kommer til å dømme deg. De fleste er mer opptatte med seg selv den ene timen de er der.

♥ ♥

5 kommentarer
    1. Jeg var overbevist om at du redigerte vekk alle kviser og urenheter på bilder.. men fyfader for en fin hud!!! Hva i alle dager gjør du får å få en så smooth hud uten en eneste kvise? Altså lord! Dette er typ det verste lyset jeg noen sinne kunne tatt bilde i.. når man ser de små dunhårene som er i ansiktet – da ser man hver minste detalje! DU er heldig!

    2. Jeg kan godt skjønne situasjonen til hun som sendte deg melding. Her jeg bor blir de “ikke fullt så godt trente” folkene stirra og mobba ut av treningssenteret, uten å overdrive. Det er helt grusomt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg