Workout mode

..MOTIVATION BOOST FROM ME TO YOU!

Som jeg nevnte tidligere skulle jeg ned å fikse meg et treningskort, og nå kan jeg krysse det av listen! Treningen er klar for året, yay. Alt er ordnet, og det føles virkelig godt. Jeg har både satte opp en god treningsplan + et kostholdsprogram som jeg skal følge. Det er absolutt ingen diett, eller et strengt kosthold jeg har. Det er kun for å unngå småspising hele tiden, samtidig et ekstra fokus på sunn livsstil. Si i fra hvis dere ønsker litt trenings innlegg fremover, og gjerne kom med noen forslag til hva dere eventuelt ønsker å se. Jeg er åpen for det meste, jeg elsker alt som har med kosthold og trening å gjøre! Ellers vil jeg tipse dere om musikken jeg alltid hører på under øktene, og har du noen favoritter blir jeg super glad for å høre ♥ HER er treningslisten min.

· CURRENT FAVOURITE TRACKS ·

Arriba – Albatraoz
Your Song – Rita Ora
OK – Robin Schulz, James Blunt
Følte for det – Melundo, Simon More
Say it – Flaume

4 kommentarer

Siste innlegg