Saturday : hour by hour

09:00: Alarmen ringer, og jeg kjenner at det ikke finnes sjans til å våkne nå! Jeg sovnet faktisk veldig tidlig i går, så jeg har ikke aning på hvorfor jeg ikke klarte å stå opp. Men jeg har heldigvis fri helg, så litt ekstra timer på øyet gjorde absolutt ingenting.

10:30: Våkner igjen, men denne gang utkvilt. Jeg ligger alltid å drøyer tid i sengen etter å ha våknet tidlig på morgenen. Jeg gjør alt fra å lese kommentarer her på bloggen, sjekker instagram, snapchat og bare koser meg til det ytterste.

11:30: Klar for frokost. Jeg er et skikkelig frokost menneske, og klarer ikke komme meg gjennom dagen uten. Jeg har fått skikkelig dilla på kremost og tomater på knekkebrød, haha! Høres nesten ut som at jeg har lidd av kjøpene jeg har gjort den siste tiden.. Nei, men det er en digg frokost, virkelig! Kaffekoppen er selvfølgelig også med på siden av frokosten, yum yum.

12:30: Gjør litt jobb greier med bloggen. Dere skal selvfølgelig få litt informasjon om dette i senere tid, men akkurat nå er det “super hemmelig”. Jeg gleder meg i hvert fall, og tror det blir et svært spennende prosjekt.

13:35: Endelig ferdig!! Nå er det rett på sofaen og slappe av!

 

15:00: Både jeg og kjæresten tok oss en liten tur til byen. Jeg fikk plutselig sykt lyst å teste ut YSL foundationen! Som dere vet er jeg helt forelsket i Giorgio Armani sin luminous silk foundation, det eneste problemet er at det ikke selges i Alta. Derfor valgte jeg å kjøpe YSL sin i dag, jeg har nemlig hørt at det er en god dupe for Giorgio Armani sin!

17:25: Når vi kommer hjem etter en koselig shoppings tur, begynner jeg å jobber med bloggen. Igjen. Haha. Denne gangen er det jobbing med innlegg! Nå er det nemlig tid for å redigere bildene som ble tatt, samt skrive dette innlegget.

18:30: Innlegg postes ut, og jeg tar herved fri resten av lørdagen!! ♥ Nå skal jeg kose meg resten av dagen. Tenkte å sette frem litt snacks på bordet, og bare dagdrømme resten av kvelden. Dere aner ikke hvor ofte jeg er på nettet å titter på boliger, møbler, interiør, chanel osv. Listen er lang. Jeg kan sitte slik i timesvis.

21:00: Er det noe jeg vet jeg skal gjøre i kveld rundt denne tiden, så er det å tenne lys, fikse ansiktsmaske, hårkur, lakke neglene, ta selvbruning og ha en skikkelig spa kveld! Det har jeg ikke hatt på flere uker, og føler virkelig det er på tide å ta vare på seg selv. Ha en fin lørdag fininger, vi snakkes i morgen!

5 kommentarer

Siste innlegg