Reasons to be happy this winter

“NO, THIS SEASON IS MY FAVOURITE!”

Når vi snakker om årstider, er det alltid noen som ikke liker vinteren. “Åh, jeg hater kulden!“, er blant annet noe jeg ofte får høre når jeg nevner at vinteren gjør meg glad. Jeg elsker alle de forskjellige årstidene på hver sin måte, men vinteren gjør meg ekstra giret. Kanskje fordi vi kan kjøre scooter? Eller at jeg forbinder vinteren med ski turer? Jul? Nyttår? Påske? Alle disse små tingene samlet kanskje? Jeg vet ikke, men det er noe med vinteren som gjør at jeg godtar kulden og uværet som kanskje kommer i blant (på samme måte som regnet kommer på sommeren). 
 

TEXTURE, LAYERS AND COLOUR
FIRE, TEA AND COZY SOCKS
HUGS, SNUGGLE, LOVE..
SEASON OF EATING THE BEST FOOD
BOOT WEATHER IS GOOD WEATHER
SUN AND SNOWFLAKES TOGETHER..

 

W H A T  M A K E S  Y O U  H A P P Y  A B O U T  W I N T E R ?

LET ME KNOW IN THE COMMENTS

7 kommentarer
    1. Jeg liker egentlig vinteren ganske godt jeg også! Det beste med vinteren syntes jeg såklart er jula og ikke minst at det er sosialt akseptabelt å ha på svære ullgensere og parkas, for det elsker jeg, haha 😀

    2. Fine bilder og tekst i dette innlegget. Jeg syns vinteren er fin, og jeg elsker når snøen bare blir liggende over en lengre periode, spesielt i Desember / Januar måned, men etter det kan den like godt bare forsvinne for da er jeg ferdig med den og jeg vil ha vår følelse.

    3. G U N N N I S: Enig! Syns nesten vinteren er best rundt januar/februar – for da begynner sollyset også å komme. Her i Finnmark er det i hvert fall mørkt døgnet rundt i hele november og desember måneden, haha. Det finnes ikke et lite sollys å kunne se..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg