Seasonal favorites

SOME NEW FAVORITES THIS SEASON..

For litt siden bestilte jeg Voilet Voss og Huda Beauty palettene! Jeg trengte virkelig noen øyenskygger nå som julebordssesongen er rett rundt hjørnet. Jeg skal faktisk på julebord allerede om 2 uker, så det var flaks de kom fram nå. Jeg har lenge siklet etter begge palettene, men jeg tror Voilet Voss ble min absolutt største favoritt ettersom pakningen var litt finere! Fargene i begge palettene er sykt pigmenterte, de er lette å blende ut, og det er et stort utvalg av forskjellige toner. Med andre ord; det er vanskelig å feile med disse to skattene ★

Get it at Beautybay:

Voilet Voss Pro Palette – Holy Grail! 
 

HAVE YOU TRIED THE VOILET VOSS PALETTE? XX

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg