Soon weekend!


❥ CUTEST FURBALL IN THE WORLD! 

 

· CUDDLING BEFORE BED ·

Vi kan vell trygt si at helgefølelsen er her, og at vi gleder oss enormt masse til helg! Fredag i morgen, og vi har absolutt ingenting på planen. Jeg skal styre litt på jobb eneste, men krysser fingrene for at de timene går raske. Jeg har forresten tenkt litt på å kjøpe sminkebord nå til helgen, så jeg får se om det blir noe av det! Herregud så morsomt det hadde vært å fått fikset det.. badet og skuffene flyter over av sminke, så nå er det på tide å gjøre et lite grep.

Jeg har i det siste fått et par spørsmål om jeg “aldri” er ute å drikker i helgene, og nei. That’s true! Jeg er sjeldent ute. Det har noe med at jeg blir ekstremt dårlig, i tillegg til at jeg syns utelivet i Alta er kjedelig. En god blanding! Selvfølgelig skjer det noe morsomt av og til, og da slenger jeg meg med. Men som regel velger jeg heller å tilbringe helgen mine med gode venner, kanskje kjøpe inn noe snacks og heller lage en god taco mens man ser på serie sammen. Jeg personlig syns det er koselig.

..HAVE A NICE EVENING & GOOD NIGHT ★

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg