Påminnelsen på hvor heldig jeg var

· I LOVE YOU SO MUCH DADDY ·

I dag er det søndag, ikke en helt vanlig søndag. Men en dag som tidligere var fylt med gleder og overraskelser til min kjære pappa. Nemlig farsdagen! ♥ Pappa gikk bort for 10 år siden..og jeg kan med en gang si at jeg føler meg skikkelig uheldig, som har mistet en av de aller viktigste personene i livet mitt. Det er så urettferdig og det er så forbanna vondt. Men på samme tid, så føler jeg meg som verdens heldigste, som fikk tilbringe 13 år av livet mitt sammen med den beste pappaen noen sinne. Jeg prøver å ikke se på farsdager som triste eller vonde, men mer en påminnelse på hvor heldig jeg var. Jeg hadde verdens fineste pappa og jeg har kun fantastiske minner jeg sitter igjen med. 

Jeg håper at alle der ute vet å sette pris på de som er rundt! For dessverre er det slik at man aldri vet hvor lenge man har dem..

6 kommentarer
    1. Pappaen din hadde vært så stolt av deg <3 Jeg tror i hvert fall at om det er en pappa i denne verden som hadde digget blogg, så hadde det vært han! 😀 hehe
      Stor klem!! Du vet hvem 🙂 (sendte melding på face)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg