Daily reminder..

· HUSK Å STILL INN SPØRSMÅL TIL SPØRSMÅLSRUNDEN ·

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte, og hvordan jeg skal forklare dette uten at noen skal missforstå meg. Det er kjempe hyggelig at mange av dere tar kontakt på instagram og facebook, jeg elsker det! Dere gjør meg virkelig super glad ved å vise interesse. Men jeg kjører spørsmålsrunder av en grunn! Det er nettopp så jeg skal slippe å svare 20 stykker på samme spørsmål – haha okei, 20 var overdrevent. Men dere skjønner poenget? Jeg vil absolutt ikke at dere skal stoppe å stille spørsmål om dere lurer på noe, men vær så snill og utnytt spørsmålsrundene så godt som mulig.

Når jeg blar gjennom instagrammen min nå, så ser jeg at jeg har minst 15 ubesvarte meldinger for øyeblikket.. noe jeg desverre ikke har lagt merke til. Jeg svarer dere i hvert fall nå! Poenget er bare at jeg har mye å syssle med for tiden, og jeg kan garantere dere svar på bloggen dersom dere utnytter spørsmålsrundene jeg kjører ♥ På instagram er det så mange falske brukere, så mye dritt slenigng og alt som skulle følge med – så for min del hadde det vært en stor lettelse om vi kunne blitt flinkere på nettopp dette.. Dere finner linken rett til spørsmålsrunden her

4 kommentarer
    1. Forstår veldig godt at du ikke orker å svare alle på samme spørsmål . Lurt og starte en spørre runde da 🙂 Lurer på om jeg skal det selv, men føler det er litt “tidlig” på bloggen min enda 😛
      Kjempefint antrekk fineste <3 Likte skikkelig godt kåpen!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg