Bedmist rett i fleisen! God lørdag!

· DEAR BAD LUCK, LET’S BREAK UP ·

Husker dere gårsdagens innlegg “alt som kan gå galt, har gått galt”? Vell..i det jeg skulle ta kvelden i går, de få minuttene jeg hadde igjen før jeg skulle sove, klarer jeg spraye et stort spray med bed mist rett i fleisen! Liksom det siste som kunne skje. Dere aner ikke hvor sint jeg ble, begeret rant over for å si det slik. Øynene svei og rant som aldri før, huden reagerte på parfymen i bedmisten og jeg endte opp med det utslettet.. altså ærlig talt. Jeg er så glad for at ingen av venninnene mine var på overnatting i går, for jeg hadde ikke taklet å sett gliset demmes!! Hahah! Fy søren så sur jeg var.. Måtte denne lørdagen bli bedre ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg