Nero Velvet

INNLEGG I SAMARBEID MED STILIGESTØVLER

 

THE CLASSIC BLACK PAIR..

 

· IT’S THAT TIME OF THE YEAR ·

Hei babes! Sjekk hva som har kommet i postkassen min, wii! Disse herlige nyhetene fra Stiligestøvler Jeg er overlykkelig, og jeg syns disse støvlene ser helt fantastisk ut. Jeg tok de på med engang de kom, og gjett hva – de er så vanntette som du kan få det til å bli. Er det en ting som får støvlene til å skille seg ut fra resten, er åpenbart velvet stoffet. 

Jeg er normalt en størrelse 37, og kjøpte disse også i størrelse 37. De satt perfekt, så de er helt normale i størrelsen. Jeg vil absolutt anbefale dere å gå for Nero Velvet støvlene, dersom du er som meg å liker stilrene sko som går til alt av antrekk. Jeg vurderte å være “vågal” å enten gå for noen røde, eller de med litt mer detaljer. Kanskje jeg kjøper de senere? De var i hvert fall råfine. Stiligestøvler har et stort utvalg, så her er det sko for de fleste. 
 

Jeg skal komme ut med et innlegg senere hvor jeg selvfølgelig viser dere hvordan disse sitter på! Dere vil nok se meg masse i dette parret fremover, det kan jeg garantere! Kanskje vil de bli litt kalde nå som -30 gradene er på vei, men de er ypperlig nå som sneen er så variert fra å smelte til å fryse. Med andre ord et skikkelig sørpe vær. Veldig høvelig å slenge disse på når man skal gå til butikken, eller jobb. Hihi ♥ 

10 kommentarer

Siste innlegg