Out for a walk


HELLO CUTIE..

 

..I’M A LITTLE BIT CURIOUS 

Hei hei! Se hvem jeg har med meg i dag, Jessie! Som jeg elsker denne hunden, dere aner ikke. En skikkelig gledesspreder, akkurat det jeg trenger nå. Denne helgen, eller generelt disse dagene har gått raske. De har bare flydd avgårde. Jeg har blant annet nevnt til dere tidligere at de seneste dagene ikke har gått som vanlig, og at tiden har vært vanskelig – og det har det. Jeg var i går på verdens nydeligste begravelse.. Det er alltid forferdelig trist å ta en siste hilsen, jeg syns det er helt grusomt. Pappa har i hvert fall fått verdens godeste mann ved siden av seg.. fine englene våre ♥

Ellers holder jeg på å klippet håret mitt nå, herregud! Dere vil sikkert ikke merke store forskjellen siden jeg alltid har hatt en litt lengde på håret. Men nå, i skrivende øyeblikk, holder vi faktisk på å klippe av en god del. Av en eller annen grunn ønsker jeg en liten forandring! Og jeg gleder meg til å vise dere. Syns dere forresten jeg burde gjøre noe annet med det? Som å for eksempel farge eller stripe det? Eller skal jeg fortsette med å ha ombre? Jeg er så usikker på hva mer vi skal gjøre!

WISH YOU A BEAUTIFUL EVENING

6 kommentarer

Siste innlegg