Happiness is the first day of snow

 ENJOY THE LITTLE THINGS..

· IT BEAUTIFIES EVERYTHING IT COVERS ·

Da jeg våknet i morges var alt hvitt, helt hvitt. Vinduet var dekket med sne, sne krystallene dalte rolig ned og nabolaget står med snøfresere på fult. Finnmark er virkelig noe for seg selv, og har du ikke vært her – burde du definitivt ta turen. Jeg startet i hvert fall dagen med å trippe på tærne og rope “åå, det er helt hvitt ute!!”, haha! I skrivende øyeblikk har jeg funnet frem kaffekoppen, pleddet og en god serie som jeg skal nyte søndagen med. I tillegg har jeg et lite prosjekt i forbindelse med halloween. Jeg har nemlig kjøpt meg et lite gresskar jeg tenker å prøve meg litt på! Kanskje lage en dekorasjon ut av det, samt noe godt å spise? kommer mer om det på bloggen senere.

❅ ❅ ❅

Ellers vil jeg takke jentene for en super koselig halloween feiring i går! Det er lenge siden jeg har hatt det så morsomt ute på byen, og det er ekstra gøy når man klarer å samle en god gjeng. Også må jeg rette en stor takk til Kristina som faktisk har funnet vidunderkuren mot fyllesyke! Takk søtiiing, du har herved reddet søndagen min. Jeg leste nemlig på bloggen hennes at man kunne kjøpe noe på Vita og voila! Si i fra om dere trenger tipset selv, så er jeg mer enn gjerne behjelpelig. Har dere gjort noe spesielt denne helgen?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg