What to wear this season!

Black pumps, gold necklace, wrap jumpsuit, creme bracelet,
lace bra, faux fur jacket, pearl top, sivler pumps.. (adlinks)

Ååh, endelig starter vi på vinter sesongen! Jeg har så mange planer jeg gleder meg til, og mange feiringer. Blant annet så ser jeg veldig mye frem til julebord! Denne tiden på året bringer alltid så mye lykke og glede, og selvfølgelig en ekstra koselig stemning ettersom juletiden nærmer seg. Jeg pleier i hvert fall alltid lage en liten julestemning i hjemmet/lokalet når vi jentene har julebord! Er det litt tidlig å begynne å snakke om dette nå? haha! Jeg mener, november er rett rundt hjørnet – og når november først har kommet, så er det absolutt ikke lenge til jul ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg