You’ll never guess what i bought!

I CAN’T BELIEVE IT FINALLY HAPPEND! AND HEY, IT’S FRIDAY! 

Okei, først. Fraværet mitt på bloggen har vært helt sinnsykt. Hadde dette vært på en vanlig jobb hadde jeg fått sparken på øyeblikket, og jeg er fult klar over at dette ikke er greit! Jeg har vært hjemme sammen med familien, samt så har jeg jobbet ekstremt mye med andre ting bak bloggen. Så det er rett og slett grunnen! Men slike ting skjer i blant, heldigvis ikke ofte. Men jeg er tilbake nå, med noen enormt spennende nyheter fremover. Herregud som jeg gleder meg til å vise dere alt, og ikke minst – fortelle dere alt.

..Today i am super excited ❥

I mellomtiden bak alt dere ikke har fått sett riktig enda, har jeg snakket litt med Eirin! Og den samtalen endte opp i går kveld, med et par dyre kjøp, haha! Dere vil aldri gjette hva.. og jeg vet ikke om dette er noe jeg kommer til å vise på bloggen egentlig. Jeg er svært skeptisk! Jeg får tenke litt på det. Om jeg ikke viser det med det første, så kan det jo hende at jeg viser dere dette litt senere.. Men gud, det er helg, jeg har kjøpt noe jeg er sykt fornøyd med – og det er halloween fest imorgen! Livet smiler.

13 kommentarer
    1. …du som liksom skal være bloggeren som er et godt forbilde? Mener du virkelig at forbilder bruker 50.000 på en ting? 🙂 Vi alle som har lest bloggen din lenge hva som har vært på ønskelisten en good stund

    2. Anonym: Haha, dette er den mest latterligste kommentaren jeg noen gang har lest!

      Så alle som er ferdig utdannet leger er ikke gode forbilder mener du? De som har jobbet knall hardt, i hele 6 år på skolebenken? For å faktisk redde liv? De er ikke gode forbilder, fordi de tjener gode penger?

    3. Der har vi forskjellen. Folk som jobber beinhardt for å få råd til slike ting – og folk som deg. Som desverre er en av de heldige å får store summer lett tjent inn.

    4. Gjør heller noe fornuftig din stygging.. håper denne bloggen blir lagt ned. æsj den suger. du kommer jo ingen vei med den :p

    5. blir helt sjokkert over den stygge kommentaren over her.. sikkert bare sjalusi! ikke bry deg om de som slenger dritt, de må ha et tragisk liv.. gleder meg til å høre hva du har kjøpt! og god helg til deg <3

    6. Hege Kristin: Åh, duu <3 Fineste og flotteste Hege! Tusentusentakk :*

      Ja.. mange som er frekke som anonym desverre. Får bare prøve å være så profesjonell som overhode mulig og heller ta de fine kommentarene inn på meg. Hihi <3

      Ønsker deg en fantastisk fin helg, du også!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg