Introducing.. Gucci bloom

GUCCI BLOOM REMIND ME OF A BEAUTIFUL FLOWER GARDEN..

Si hei til min absolutt nye favoritt parfyme! Eller, den er i hvert fall på topp 5 blant parfyme kolleksjonen min. Ellers syns jeg Hugo Boss – The scent for her, lukter amazing. Kan skrive et lite innlegg om den også, hvis du skulle ønske det? Uansett, Gucci sin parfyme, The bloom, minner meg om en hel blomster eng. En veldig frisk duft som varer lenge på huden. Jeg elsker den som en hverdags parfyme. 
 

 
 

..som dere kanskje allerede har merket, er jeg veldig opptatt av å ha en parfyme til en hver anledning. Fest, hverdag, jul, vinter, høst.. you name it. Haha, og det behøves absolutt ikke! Jeg bare føler det gjør noe med stemningen, i tillegg går jeg veldig fort lei av dufter, så derfor syns jeg det er fint å variere litt. Det eneste jeg har å påpeke med Gucci bloom; når du først sprayer parfymen på deg selv, lukter det veldig tung blomstrende duft- men så går den over til en lett  og frisk duft. Jeg vet ikke helt jeg, men jeg kunne stått over den tunge duften, for det er jeg ikke så veldig glad i på hverdager. Men som sagt, det demper seg! Og da er den helt nydelig. 
 

WHAT’S YOUR FAVORITE PARFUME? 

10 kommentarer

Siste innlegg