In my bag right now..

INNLEGG I SAMARBEID MED LOOK BY NORWAY

 

THE ESSENTIALS; 

Mitt fine Sony kamera (til å ta bilder med til bloggen)
YSL lommebok (her har jeg alt av kort, kontanter og andre viktige ting)
Iphone selvfølgelig (jeg regner med de fleste av oss er avhengige av telefonen)
Lipglossen som jeg fikk sponset fra Lbyn (gir en fin gloss til leppene)
Håndkrem for tørre hender (spesielt nødvendig nå som kulden slår inn)
Nøkler (Både til hus, bil og andre låser)
 

..A FEW OF MY FAVORITE THINGS ❥

Dette er et av mine favoritt innlegg å skrive, nemlig innlegg som er ønsket fra dere. Det har vært stor etterspørsel om ikke jeg kan ha et “what’s in my bag” innlegg, og det er klart jeg kan. Jeg kan jo starte med å fortelle litt om denne fine vesken som jeg har blitt helt forelsket i, den siste tiden. Så forelsket at jeg faktisk kjøpte to, bare at den andre er i rød! Skal vise dere den røde litt senere, for wow, den ser helt fantastisk ut! Jeg elsker at vesken er så simpel og stilren i looken, den passer til absolutt alle antrekk og anledninger. Jeg pleier aldri ha så veldig mye unødvendig med meg i vesken, kun det jeg absolutt trenger ut over dagen. 
 

Jeg er en stor tilhenger av alt som gir meg fukt på leppene! Dere aner ikke hvor tørre lepper jeg får nå som det er litt kjøligere i luften; for ikke snakk om hender! Jeg hater det, virkelig. Så derfor syns jeg det kan være høvelig å alltid ha med seg en håndkrem, lipbalm og en lipgloss i nærheten. Ellers er det kun det jeg har i vesken på denne tiden av året. Jeg kan sette inn linker nederst i innlegget til dere; så finner dere alt dere måtte ønske til vinteren! 
 

BAG HERE // LIP GLOSS HERE (ADLINKS)

7 kommentarer

Siste innlegg