You can’t buy happiness


..BUT YOU CAN BUY SUSHI, WHICH IS KINDA THE SAME THING ❥

 

. . . 

Hei hei!! Nå har jeg akkurat kommet hjem fra byen etter en koselig liten sushi date med denne fine jenta! Må si jeg trives godt i Martines selskap, hun er alltid så livlig å være rundt! Det er et fåtall av mennesker der ute som jeg føler man kan være chill rundt, bare være seg selv, snakke om alt og ingenting.. ja nei, jeg digger jenta! Jeg gleder meg allerede til neste gang.

..som dere vet, fortalte jeg i dette innlegget at jeg har begynt å like sushi og at jeg hadde lyst å bli flinkere på å teste ut nye typer sushi! Og gjett hva; i dag fikk jeg prøve noe nytt. Yuuum! Det var helt himmelsk. Laksen turte jeg ikke utfordre meg på riktig enda, men det kommer seg sikkert etterhvert. Det er som Martine sier; “nybegynner sushien” er gjerne med avocado, agurk og crapsticks! Uansett, nå skal jeg hive meg rundt her i leiligheten med baking! Fikk sinnsykt lyst på sjokoladekake, hihi! Dere får nyte lørdagen og kose dere masse. Vi snakkes i kveld søtinger.

I’M OBSESSED WITH SUSHI.

14 kommentarer

Siste innlegg