Friday the 13th. Best day ever

· I CAN’T EXPLAIN. IT’S BAD LUCK, I GUESS ·

1. Jeg trodde jeg viste hva flaut var, helt til jeg lå langflat i Alta’s lille gågate med handlevarer strødd utover. Takk som hjalp med å plukke opp alle Taco-varene mine-  og hei, god helg da! Hahah herregud jeg dør.. aldri ledd så høyt i hele mitt liv.

2. Jeg trodde jeg viste hvordan det var å skamme seg, helt til jeg klarte å vinke til feil person. Å vinke til feil person er da ikke noe å skamme seg over tenker du! Jo, for jeg stod nemlig å ventet på et vink tilbake. Dere vet…det blikket som forteller “nei vell, fuck you!” som skal få venninnen din til å bare “ååååå det er deg!! *vinker tilbake*” ? Ja, slik stod jeg. Det føltes ut som noen lange minutter, men hele denne episoden skjedde under 2 sekunder. Gud altså. Stakkars dame, om du leser dette så beklager jeg så mye.

3. Så dere, så har vi den mest forferdelige og irriterende tingen som noen gang har skjedd meg. Jeg hadde bestilt en pakke fra Tarte, som jeg gledet meg fantastisk mye til å få hjem. Den ble bestilt for noen uker siden, og leveringstidene er alltid så lange! Spesielt når man skal få pakker helt opp til Finnmark. Det tok faktisk så lang tid at jeg glemte av selve bestillingen. Så er kanskje spørsmålet hvordan jeg kom på at jeg hadde kjøpt noe fra Tarte sine hjemmesider? Jo, hentelappen lå nemlig med resten av reklamen som jeg desverre ikke hadde fått med meg. DEN BLE FUCKINGS RETUNERT. NOOOO!!!

..FRIDAY MEANS IT’S SATURDAY TOMORROW..

Jeg er glad denne dagen er over snart. Fredag den 13 har bydd på mere enn nok, og jeg trenger ingen flere flauser! Jeg tenkte egentlig å skrive et annet innlegg “hour by hour” til dere ikveld, men så hadde jeg en følelse på at dette kanskje var litt morsommere å lese i dag! Hour by hour kan jeg lage hver dag, mens kleine situasjoner som dette prøver jeg helst å unngå!

7 kommentarer
    1. Haha, uff! Stygt å le, men det er så typsik at alle sånne ting kommer på samme tid 🙁 I morgen er det ny dag og ny muligheter, og det er IKKE fredag den 13.! 😀

    2. Åh, for et herlig innlegg! Liker og lese slike innlegg så godt! Unnskyld, men måtte trekke litt på smilebåndet litt nå når jeg leste igjennom, så kjipt dette med bestilllingen, men slikt kunne godt ha skjedd meg også. Haha! Det er flaut og å vinke til feil person ja, men enda flauere å sette seg inn i feil bil som jeg har gjort !!! Tror jeg skal begynne med slike innlegg selv 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg