Løgner og tidligere blogg innlegg

UKENS SPØRSMÅL – LET’S GOOO! 

Hva skjedde med deg/utseende ditt og den drastiske forandringen på så kort tid? Haha! Du spør godt. Jeg har alltid elsket blondt hår, men jeg følte alltid folk fikk et feil inntrykk av meg med det blonde lange håret. Ikke missforstå meg nå; blondt hår er fint! Men det er noe med sminken min, ansiktet mitt og alt – som gjør at det ser litt feil ut? Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Men føler kanskje utseende mitt nå klarer å gi dere det mer riktige inntrykket av meg selv. Føler meg litt mer vell i det! 

Lyver du mye på bloggen? Nei, hvorfor skulle jeg gjort det? Hva om i så fall? Kunne tenkt meg et litt mer konkret spørsmål så man har noe å gå på. 

Hvorfor sier du at du alltid skal blogge bedre og bla bla bla, når det ikke skjer noe? Tro meg, jeg prøver! Men beklagelig nok har det vært ufattelig mye som har skjedd på privaten, og jeg har nok å styre med for tiden. Men jeg prøver virkelig mitt beste. Nå skal jeg ikke fortelle deg at det blir bedre fremover, men jeg kommer til å stå på, og gjøre mitt beste.

Så i kommentarfeltet at du hadde bestilt både Rose gold palettet og hoily grail palettet, kunne du blogget/lagd video om det? Såklart! Jeg har aldri vært god på øyenskygger, så jeg aner ikke hvorfor jeg bestilte det! Men det blir spennende og se! Målet er jo å bli flinkere på akkurat det området med sminke, så nå er det bare å gjøre en innsats, hehe. 
 

Har du noen ganger vurdert å bytte plattform, altså vekk fra blogg.no? Nei! Jeg trives veldig her på blogg.no sin plattform, men nå har jeg ikke kjennskap til andre plattformer heller.. har egentlig ikke orket å sette meg noe særlig inn i det ettersom jeg trives her. Men jeg vet om mange som har byttet, og som er fornøyde. 

Hva er den verste kommentaren du har fått på bloggen? Trusler, uten tvil. Det er grovt! Og det har selvfølgelig blitt anmeldt.. jeg lar virkelig ikke slike kommentarer tikke inn på bloggen min uten konsekvenser. Kommentarer hvor folk latterliggjør meg, eller forteller meg hvor stygg jeg er, kunne ikke brydd meg mindre. 

Hvordan syns du Mammatilmichelle (Anna) var da du var hos henne? Verdens søteste jente! 

Hva vil du anbefale å oppleve i Kristiansand? <3 Hei du! Jeg kan lage et lite innlegg om nettopp dette. Samt noen tips til hvor det er bra å spise ute, tips til forskjellige turer og andre attraksjoner? Kan prøve å få det ut så snart som mulig, føler jeg har opplevd Kristiansand på sine beste dager og kan uttale meg godt her. 

Hva var det som fikk opp øynene dine og gå vekk fra det styret ditt? Haha hva i alle dager.. det var da voldsomt til spørsmål om ting som har skjedd før i tiden. Jeg tenkte ikke over konsekvensene, var ikke voksen nok og var kun ute etter høye lesertall og høye pengesummer. Et ganske så enkelt og ærlig svar. Når det er sagt så er jeg over den tiden nå..

Hvordan klarte du å snu ryggen til falske venner? Simpelt! Jeg er ikke personen som tar slike ting tungt. Falske mennesker er absolutt ikke noe jeg har tid til, dessverre. Jeg har bedre ting å bruke tid på! Mennesker som ønsker å tråkke deg ned burde ikke være vanskelig å snu ryggen til. Ta heller ekstra godt vare på de som vil deg godt ♥ 

Noe mer du lurer på? Still spørsmål til neste månede! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg