October goals.

· THIS IS MY ‘GET SHIT DONE’ MONTH ·

1. Bli flinkere på å ta vare på helsen min. I løpet av den siste tiden har det blitt alt for mye av Cola og små spising fra godteri skapet, fyfy! Jeg tenker kanskje prøve å starte med en sunn smoothie om morgenen, drikke vann frem for brus og kanskje prøve å ha et litt mer variert kosthold. 

2. Komme meg i seng til riktig tid, om jeg har jobb eller ikke. Er det en ting jeg er ekstremt godt på, så er det å sitte våken til langt ut på nettene når jeg har fri fra jobb. En stor ulempe når det kommer til bloggen, for da sover jeg gjerne vekk hele morgendagen! 

3. Rydde og organisere sminken! Fyflate altså, det ser absolutt ikke bra ut på badet. Sminke overalt! Og dere trenger ikke nevne det, jeg er fult klar over at man burde ha sminken på en kjøligere plass – men det er kun en midlertidig plass frem til sminkebordet kommer fram. Jeg har nemlig bestilt meg et nytt sminkebord. 

4. Få kjøpt et nytt tv og stuebord. Møbler jeg egentlig alltid har hatt lyst på, men som jeg aldri har tatt meg råd til. De jeg har nå funker, men ser ikke noe særlig fine ut. Jeg ønsker helst en koselig og lun stue frem til jul!

5. Få en rutine og følge den. Jeg vet ikke om dere har lagt merke til det, men bloggingen har ikke vært helt på topp den siste tiden, og det ønsker jeg virkelig å få en forandring på. Selvom jeg har jobb på privaten, ønsker jeg å følge opp bloggen på best mulig måte! 

6. Jeg har skikkelig lyst å lage en spennende halloween tutorial på video til dere! De jeg lagde i fjord fikk en sinnsykt god respons, og det er jeg evig takknemlig for. Trippy double vision HER – Melting half skull HER – Werewolf tutorial HER

7. Selge unna klær og sko som aldri blir brukt. Garderoben min har ikke plass lenger, og det er på tide at de nye plaggene får seg noen nye eiere. Jeg tror både jeg og kjæresten min er lei av at ubrukte klær, kun blir liggende i øverste hylle og tar plass. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg