Selvom smittefaren er stor..

· I WANT TO SLEEP UNTIL I FEEL BETTER ·

Hei dere! Det blir dessverre ikke å komme så mange innlegg før om 2-3 dager, ettersom jeg har blitt syk. Det verste jeg vet og det eneste som får meg til å gråte, er spysyka. Mamma og lillesøster har jeg alltid følt meg trygg på, og det er absolutt ingen problem å være syk når man har de menneskene i nærheten.. de fikser alt. Mamma passer alltid på hver minste ting, som å få i seg nok med mat og rikelig med drikke. Alle disse småe tingene er jeg fryktelig dårlig på, så jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Heldigvis har jeg en kjæreste som er minst like god. Selvom smittefaren er stor, så kommer han alltid til meg. Fikser bøtte, fikser mat, fikser litt ekstra trøstende ord, stryker på meg og bare er der. Ting man absolutt ikke skal ta forgitt. Jeg føler meg veldig heldig som har så gode mennesker rundt meg. Vi ses når jeg ikke er sykemeldt mere ❥

5 kommentarer

Siste innlegg