Thursdays after work got me like..

I DON’T USUALLY WEAR A LOT OF MAKEUP

❥ THANK GOD THAT TOMORROW’S FRIDAY..

Hei beauties! Dere aner ikke hvor fantastisk denne torsdagen har vært. Jeg elsker å ha rutiner og planer for dagene! Det finnes ingenting som er bedre, enn at dagene går raske og at man føler man har gjort noe bra. Men jeg kjenner at det skal bli godt med helg, absolutt. Heldigvis er fredagen rett rundt hjørnet! Nå i kveld tenker jeg å kun slappe av. Slappe av under pleddet med en varm kopp te, kanskje lese litt på bloggene deres og ta meg tid til kommentarfeltet! Med andre ord, jeg skal kose meg maks.

Jeg har forresten mottatt mange spørsmål om sminken min, og sannheten er vell at jeg aldri sminker meg særlig mye til hverdags. Spesielt ikke når jeg skal på jobb, da foretrekker jeg det naturlige resultatet. Det kan bli mye løping og tunge løft på jobben min, så nei.. jeg lar glam looken ligge hjemme! Hvordan sminker du deg til jobb, hvis du bruker sminke?

5 kommentarer
    1. Sminker meg aaalltid før jobb, hihi. Hvis ikke føler jeg meg av en eller annen grunn skikkelig “lat” på en måte. Ikke riktig ord det heller, men litt sliten liksom. Så jeg er absolutt nødt til det for å føle meg 100% vel :* Men trives veldig godt uten når jeg er hjemme, da er den av med eeen gang!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg