Autumn is a magical season

· CRISP AIR AND PRETTY LEAVES. I LOVE FALL ·

Jeg tror vi alle kan være enig om en ting, og det er at høsten er en av de fineste årstidene vi har. Kanskje ikke den beste, kanskje ikke den som gir mest glede – men den er helt klart veldig fin! På veien hjem fra byen i dag, kom vi over denne omgivelsen! Og som blogger kunne jeg selvfølgelig ikke la være å stoppe opp for å ta noen antrekksbilder til dere. Vi i Nord har det bra fint, jeg er helt forelsket. Høsten er bare helt nydelig ❥

Det har kommet et par spørsmål den siste tiden, både fra kjente og ukjente; hvor i alle dager holder du til? Haha, jeg har kanskje oppdatert dere litt dårlig på dette, men jeg har flyttet tilbake til Finnmark. Kristiansand var en fin plass, hvor jeg møtte ufattelig mange fine mennesker! Men jeg trengte å komme nærmere hjem, jeg savnet barndomsvenner, jeg savnet trygghetsfølelsen og familien. Og ja, kjæresten er med! Så jeg er heldigvis ikke singel, haha..

12 kommentarer

Siste innlegg