Good people bring out the good in other people

SOMETIMES YOU JUST NEED THAT ONE PERSON..

Hei fine dere. Her om dagen (eller faktisk nå begynner det å bli en stund siden), så mottok jeg en overraskende fin melding. Jeg vil bare rette en takk til deg som skrev meldingen til meg på Instagram. Du skrev blant annet om den gode jobben jeg gjorde på bloggen, og at du syns bildene mine var “sjukt inspo!”, i tillegg avsluttet du det hele med at du håper jeg fikk en fin kveld. Altså, jeg vet ikke om jeg klarte å ordlegge meg godt nok for hvor glad jeg faktisk ble. Slike meldinger betyr enormt masse, og noen ganger kan en slik kommentar gjøre dagen til et menneske så ufattelig mye bedre. Slik du gjorde min, blant annet.
 

Hadde jeg vært en stor blogger med tusenvis av lesere, ville jeg nok fått mange av de til å sende deg et hjerte – eller skrive en hyggelig kommentar tilbake til deg. Gi noe tilbake for det du skrev til meg. Men jeg vet ikke helt, jeg vet ikke helt hvor mange jeg klarer å nå ut til med dette for øyeblikket. But trust me, jeg og leserne mine skal nok en dag klare å finne på noe koselig!! Du fortjener i hvert fall all ros! Tusen millioner takk for at du gjorde dagen min bra, og takk for at du virkelig brydde deg. Jeg hadde aldri takket nei til en slik venninne for å si det slik! 

12 kommentarer

Siste innlegg