Cold autumn weather

..IT’S SEPTEMBER AND I’M FREEZING!

Jeg føler meg som en ispinne, haha! Jeg går med tøflene mine konstant og alltid innrullet i et tykt varmt pledd. Altså, jeg tror ikke dere er klar over at jeg faktisk gikk i kjole i Kristiansand før jeg kom hit for knappe 2 uker siden. Nå sier jeg ikke at været i Kristiansand er amazing for øyeblikket, men Finnmark er helt klart kaldere og mer kjølig. Jeg klager ikke, for jeg elsker de kalde høst dagene! Det er bare veldig uvant. Er det bare meg i Alta som har begynt å gå i ordentlige vinterjakker eller? Haha!

Hei forresten!! Jeg har vært helt i mine egne tanker den siste tiden, i tillegg har jeg vært på min første jobbdag i dag! Herregud, for en strålende arbeidsplass. Jeg ser virkelig frem til å tilbringe litt ekstra tid sammen med de, og bli bedre kjent ikke minst. Nå skal jeg bytte på sengen, ta meg en varm lang dusj og se på serien Side om side, haha!! Jeg har fått helt dilla på serien, av en eller annen merkelig grunn. Den får meg til å slappe av, smile og le. Jeg koser meg når Side om side spilles av på skjermen! Hva skal du i kveld? 

11 kommentarer

Siste innlegg