Bestill Ebay ting med meg!

· SHOPPING IS ALWAYS A GOOD IDEA ·

Hei! I forbindelse med video tenker jeg å bestille inn noen ting som dere ønsker jeg skal teste ut. Dette kan være alt fra ansiktsmasker, sminkekoster og andre dill dall som for eksempel solbriller, nøkkelringer, deksler osv. Det eneste du trenger å gjøre er å fortelle meg hva akkurat du ønsker å se meg teste ut! Jeg holder for øyeblikket på å spille inn video nå så alle kommentarer vil komme med i videoen – bare så det er sagt! ♥ Kan komme med forslag frem til 21:00 i kveld!! 

6 kommentarer
    1. Såå morsomt! Sminkekoster, deksler ,øyenskygger, puddder, negelakker, er jo gøy å se når folk tester 🙂 så er det så masse mer!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg