Current bareMinerals favourites

 

· BAREMINERALS INVISIBLE BRONZE AND COMPLETE COVERAGE CONCEALER ·

 

♥ ♥ ♥

Hei hei! I dag tenkte jeg å dele noen ganske så nye favoritter med dere. Disse to herlighetene dumpet ned i postkassen min i dag, og jeg klarte selvfølgelig ikke vente med å teste de ut. Dere har kanskje hørt mye godt om de, på samme måte som meg. Og jeg kan bekrefte at produktene er sinnsykt gode. Bronzeren gir en naturlig fin glød, helt perfekt dersom du ønsker å varme opp ansiktet litt. Når det er sagt, er det litt shimmer i den! Jeg vet det er mange der ute som elsker de som er matte, men det er absolutt ikke for mye. Det er nettopp derfor jeg syns denne er så unik..
 

Bareminerals sin Concealer, er kommet på en av mine topp 5! På meg gir den en medium til full dekkevne, og lysner godt under øynene. Dersom jeg føler jeg har en dårlig sminke dag, ville jeg nok gått for denne lille lifesaveren. Hvorfor har jeg ikke bestilt concealern før? Jeg skjønner det ikke. Jeg føler i hvert fall alle burde skaffe seg denne i sminke kolleksjonen sin, absolutt. 

..DO YOU USE BAREMINERALS?

6 kommentarer

Siste innlegg