Paris Fashion Essentials

· BUY NOW, OR CRY LATER ·

Ja, det er akkurat slik jeg føler det. Denne super hotte t-skjorten ble utsolgt på null komma niks! Jeg er glad jeg gikk til innkjøp, ellers ville jeg nok angret godt. Vet ikke om de fremdeles har den inne på New Yorker, men det finnes helt sikkert andre liknende t-skjorter her ute i mote verden. Kan linke til det nærmeste jeg kommer litt lengre ned i innlegget! Jeg vet at Bikbok i hvert fall har en type hvor det står “Oslo” på. Syns den også er ganske fin  En god dupe til Gucci sine t-skjorter om ikke annet. 
 


 


 

..og hei forresten! Alt bra med dere? Jeg har nylig kommet hjem fra jobb intervju, eller nylig og nylig. Jeg var på jobb intervju rundt 14:00, og har jobbet med youtube siden det, så tiden har sklidd litt fra meg, haha. Kan vell trygt si jeg sitter med veldig blandede følelser, og følte intervjuet kunne gått litt bedre. Jeg pleier som regel ikke sitte med en slik følelse, huff. Kanskje jeg har overtenkt litt? håpet litt for mye? Jeg vet ikke. Jeg håper i hvert fall på det beste, og går det ikke – så går det ikke. Da er det bare fortsette å søke, dette er jo tross alt den første jobben jeg søker på.. så krise er det ikke. Men fyfader som jeg krysser fingrene. 
 

..SIMILAR T-SHIRT HERE / PANTS HERE / LEATHER BELT FROM GUCCI ❥ (adlinks)

9 kommentarer

Siste innlegg