3 Things I Am Addicted To

· MY IPHONE ·

Jeg tror ikke jeg er alene om dette, men hvem føler vell ikke en trang til å ha med seg telefonen? Det er liksom gjennom denne lille saken jeg får gjort jobben min når jeg sitter på bussen, eller holder kontakten med venninner jeg ellers ikke får sett. I tillegg liker jeg å være tilgjengelig dersom noen ringer meg! Nei, telefonen er absolutt et must i vesken. Den er alltid med, uansett hvor og når.

· SELFTANNER FROM VITA LIBERATA ·

Holy grail!! Dere vet det kanskje allerede, men jeg blir super blek om vinteren! Jeg har absolutt ingenting i mot å være blek, og jeg kan gå uten selvbruning i mange dager/uker uten at det gjør meg noe. Men det er noe med utseende mitt som gjør at jeg naturligvis ser friskere og sunnere ut med selvbruning. Denne kan du forresten få kjøpt her. (sponset produkt)  En av mine største favoritter når det kommer til skjønnhetsprodukter. Selvbruningen fra Vita Liberata tørker ikke ut huden på noen som helst måter, og den legger seg veldig pent på! Stor anbefaling, stor favoritt.

· CHOCOLATE PANCAKES ·

Amerikanske pannekaker med sjokolade og marshmellows. Altså, hva er bedre enn det? Jeg lager alltid disse pannekakene på vinteren av en eller annen grunn. Helt perfekt enten til en ekstra god frokost på lørdager, eller en sen kvelds sammen med gode venner. Jeg pleier alltid servere disse til gjestene mine. Pannekaker som aldri slår feil, verken for store eller små. Dette er i hvert fall en stor favoritt her hjemme, og jeg kan vell kanskje si at jeg spiser dette for ofte med tanke på hvor usunn de er.. But still, i love them!

6 kommentarer

Siste innlegg