Jeg har søkt på drømme jobben


STAY POSITIVE & MAKE IT HAPPEN ✦

Hei skjønninger ♥ Jeg vet ikke om dere allerede har fått det med dere, men tidligere jobbet jeg på New Yorker på Sørlandssenteret! Hvor jeg forresten møtte mange av dere søte lesere, tusen hjertelig takk til alle dere som satt et smil om munnen på meg. Jeg tror ikke dere kan skjønne hvor mye det betyr for meg å høre at dere faktisk leser bloggen min og at dere liker den. Uansett, nå har jeg søkt på ny jobb her i Alta! Og jeg håper selvfølgelig på å få den. Man kan ikke regne med å få jobb på den første plassen du leverer søknad og cv, men det er lov å håpe. Jeg mener i hvert fall at om du kommer inn med et smil, er deg selv og viser interesse så er alt mulig.

For øyeblikket klarer jeg ikke legge vekk tanken, og det eneste jeg håper på er å få jobben. Men jeg skal prøve å slappe av nå! Den siste uken har vært ekstremt hektisk, alt fra å flytte ut og inn i en ny leilighet, kjøringen fra kr.sand – alta og for ikke snakk om å sette seg tilrette. Jeg tenker kanskje se litt på sminkebord nå i kveld, for jeg har vanvittig lyst på et inne på soverommet, noen av dere som har tips? Helst ikke Ikea, da jeg gjerne vil ha det inn til uken! Så trenger å få kjøpt noe her og nå, hehe. Må dere alle ha en helt fantastisk fin kveld, så snakkes vi i morgen. Klem!

13 kommentarer

Siste innlegg