Leaving a Beloved Apartment

..I’m really going to miss that place ❥

Hei gode dere, akkurat nå trenger jeg en oppmuntring fra dere..Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til ting nå. Det ene fine dukker opp, mens det andre negative popper opp like etter. Vi har fått oss leilighet, noe som er supert. Men det er en mindre standard her, noe jeg åpenbart var klar over før jeg flyttet inn. Og det er helt greit, bare en liten fille ting. En liten filleting som kanskje er litt ekstra irriterende når du finner andre ting som kommer i veien. Som for eksempel at leiligheten ikke eier dagslys, noe som gir meg svært store utfordringer med bloggen. Jeg håper virkelig at foto-kunnskapene mine og mitt godeste Canon kamera ønsker å samarbeide godt med meg fremover. Men det er vell slik det er, man møter på utfordringer! Og det er vell nå jeg skal jobbe ekstra hardt for å få det til, for å ikke la livet drive meg i en annen retning.

7 kommentarer
    1. Jeg og moren min bor i et hus vi leier og skal flytte om et års-tid så vi ønsker ikke å pusse opp, selvom det virkelig trengs. At det for eksempel ikke er så lyse vegger her gjør det litt mer vanskelig å blogge – så jeg skjønner deg veldig godt! Men med tanke på at det er dagslyset som er problemet: ta med deg kameraet ut 😀 da blir bildene så og si alltid finest uansett! Du er forresten heeelt nydelig<3

    2. Fredrikke Gustavsen: Takk som fikk et smil om munnen!

      Ja, er vell ikke vits å begynne å pusse opp dersom dere leier og uansett blir å flytte – er i samme situasjon nå. Vi leier, og jeg vet at vi blir å flytte herifra en eller annen gang. Spørsmålet er bare når. Nei, du har nok helt rett! Bilder som er tatt ute pleier som regel og se helt amazing ut <3

      Tusen hjertelig takk, stor klem!!

    3. Skjønner virkelig ikke hva du sutrer over. Du kan virkelig ikke komme her å fortelle meg at du er sint over leiligheten du bor i fordi det er litt mindre standard? ANER du hvor mye jeg hadde dødd for den leiligheten du hadde i krsand? OG om jeg hadde fått tilbud til en som bare var LITT mindre standard av den du hadde tidligere.. så hadde jeg takket ja og aldri klagd.

    4. Anonym: For det første har jeg aldri nevnt at jeg er sint over standarden, som nevnt i innlegget var jeg opplyst om dette og jeg syns det er helt greit. Hele poenget med innlegget var at bloggen, som er en del av min inntekt, er svært viktig for meg. Og når ting ikke går som det skal, som for eksempel nå, i dag fikk jeg ikke lagt ut innlegg på grunn av nettopp dette. Ting tar tid – og det er det jeg prøver å få fram. I tillegg søker jeg tips, tips om hva jeg kan gjøre i en slik situasjon. Burde vell kanskje forklare meg bedre neste gang :))

    5. HAHA wow.. snakk om sjalusi ass. Benedikte har jo aldri klagd over hvordan leiligheten hennes er? Hun har jo nevnt titusner av ganger hvor glad hun var over leiligheten i krsand.. så du kan jo tenke deg hvor fornøyd hun egentlig er med den i Alta? Altså, hun nevner jo bare at standarden er litt nedgradert? det betyr jo ikke at hun ikke trives der? eller at det er en forferdelig leilighet? Kanskje den er litt gamlere bare? kanskje den er litt mer slitt? kanskje hun mener den er nedgradert kun på grunn av dårlig dagslys fordi vinduene inn til stuen ligger feil? det er jo ting du ikke har anelse om.. syns det blir for lættis at du uttaler deg før du vet noe. Du kunne i det minste spurt først.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg