Happy and sad at the same time

WHEN LIFE PUTS YOU IN TOUGH SITUATIONS
..DON’T SAY “WHY ME”, JUST SAY “TRY ME!”

 

Akkurat i skrivende øyeblikk har jeg vært med tårevåte øyne og gjort et valg jeg ikke vet om jeg kommer til å angre på, eller tenke “hm, dette var ikke dumt!”. På en måte vet jeg det blir bra, men på den andre siden vet jeg også at det blir ufattelig kjipt. Uansett, jeg skal komme nærmere inn på dette senere, når ting faller på plass. Nå er det veldig stress, og det hele var egentlig et veldig spontant valg. Er det en ting som er sikkert: ting på bloggen blir forandret, og dere vil få masse spennende oppdateringen gjennom youtube kanalen! Der vil jeg nemlig lage masse vlogs til dere.

Når det er sagt, ønsker jeg i dag å slappe av før jeg starter uken. Og dere vet jo meg, å lage video og holde på med bloggen er en ren terapi. Altså, jeg elsker det. Det er en grunn til at jeg blogger såppas ofte, uansett hvor kjipt eller stressende livet ellers skulle være! Haha! Hvilke videoer ønsker dere å se fra meg på kanalen? Se bort i fra vlogs, for det vil komme. Men er det typiske videoer dere savner fra meg? Jeg skal spille inn en video i kveld, så håper selvfølgelig på noen gode videotips frem til da.

..HAVE A NICE DAY ❥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg