Leather loafers with gold details


. . A U T U M N  I N  A  B O X  R I G H T  T H E R E  ❥

 

. . . 

Er det en ting jeg er sikker på, så er det at disse slippersene kommer til å bli med meg for en lang stund. Du kan se hvordan jeg stylet disse i innlegget her! De er så simple, og kan brukes til så og si alle antrekk. Dere skal få se masse nye antrekk med disse på, og jeg gleder meg til å vise. Og når vi er inne på loafers, snakk om en god dupe til Gucci sine sko. Prisen på Gucci sine sko er stive, så dette var et litt billigere alternativ! Min tanke til disse slippersene er at de kun er populære denne høsten, så drar de ut av trenden. Jeg håper selvfølgelig ikke at det skjer, men det er typisk. Og om det skulle skje, er det godt å ikke ha brukt så alt for mye penger på et par sko!
 

WHATS YOUR FAVORITE PAIR OF SHOES?

Most worn, most unique, most special to your heart, whatever. Why are they your favorite pair?

7 kommentarer

Siste innlegg