Gold details


· GUCCI DOUBLE G & LEATHER LOAFERS ·

♥ ♥

To av mine store høst favoritter. Jeg elsker alt som har med små gull detaljer å gjøre! Jeg har fått sansen for sølv også, så det er vell ikke lenge til dere ser meg med noen små sølv detaljer i antrekkene også. Hihi! En annen ting jeg virkelig elsker mot høst tidene, er ullgensere! Ganni har fått inn sinnsykt mye fint, som også er perfekt til vinteren. Skal ikke legge skjul på at jeg ser for meg det perfekte antrekket!

Uansett dere, nå skal jeg rydde og vaske her hjemme. Rengjøre sminken, vaske sminkekoster og sortere vekk litt sommerklær i garderoben! Denne kvelden blir koselig. Nå tenker dere kanskje jeg er sprø, og det er faktisk mange som nevner i kommentarfeltet “men Benedikte, jeg syns jo du nevnte for 2 dager siden at du skulle gjøre det samme? vasker du hver eneste dag?” haha! Men ja, jeg koser meg når hjemmet er rent og ryddig. Det er den beste følelsen jeg vet om!

❥ HAPPY MONDAY! WISHING YOU A WONDERFUL DAY..

10 kommentarer

Siste innlegg