Go after dreams


· SUNDAY THOUGHTS ·

 


..NEVER LET GO OF YOUR DREAMS, BELIEVE IN YOURSELF ✦

 

♥ ♥

Åh, slike innlegg som dette gjør meg glad! Selv elsker jeg å drømme meg vekk i inspirerende innlegg som både er positivt og som virkelig gir deg en liten påminnelse. Påminnelse om å ikke gi opp drømmen som kanskje kan virke urealistisk. Jeg kan garantere deg en ting, og det er at du vil snuble på veien. Du vil snuble hardt og det vil gjøre vondt. I løpet av det siste året har jeg følt meg litt der. Men jeg har også funnet nøkkelen: 

Lær av hver eneste feil! Feilene er der av en grunn, de hjelper deg med å finne ut av hvem du egentlig er. Det er kun en liten test, en liten utfordring i livet! Grip dem, og gjør noe med det! For til syvende og sist, når du har bestemt deg for hvilken vei du ønsker å gå, vil du være mer enn ok. Du vil bli lykkelig. Du vil bli suksessfull. Ha troa på deg selv, og ikke la andre fortelle deg at du ikke kan! Motbevis det. 

10 kommentarer

Siste innlegg