I ♡ MY NEW CAMERA



· SONY ALPHA A5100 ·

. . .

Heei! Etter mange spørsmål med kamera, tenkte jeg det var på tide å vise dere litt av det nye kameraet mitt. Som dere helt sikkert vet, har jeg vært en tidligere Canon følger, og er det fremdeles. Men nå følte jeg det var på tide å teste ut litt andre ting også! Med andre ord, har jeg fått øynene opp for Sony sitt lille søte kamera. Valget stod mellom en Olympus Pen, og dette. Valget ble egentlig simpelt, og jeg angrer ikke et sekund ❥
 

..Jeg elsker hvor stilrent og klassisk kamera er. Hvitt som passer til uansett antrekk! Ikke bare ser den veldig fin ut, men det tar utrolige bilder, samt video! Når det er sagt, er det svært uvant å gå fra Canon til Sony, jeg syns innstillingene er litt tungvindte, noen av de. Men med det samtidig så mye enklere! Nå slipper jeg alltid å måtte koble kameraet til pcen, for så å overføre bilene fra pcen og til telefonen. Nå kan jeg bare slå på bluetooth og voila! Jeg kan rett og slett bare sende bildene rett over til Maccen eller Iphone uten problemer! 
 

WHAT’S YOUR FAVORITE CAMERA? XX

17 kommentarer

Siste innlegg