CHANEL Soleil Tan De Bronzing

En av mine store sommerfavoritter, Chanel Soleil Tan De Bronzing! Et vell godt uttalt produkt dere alle garantert har hørt om, men det er sant som det sies: produktet er helt fantastisk. Er du glad i et naturlig resultat, vil jeg absolutt anbefale deg dette. Jeg vil nok tro at produktet vil bli med meg både gjennom høsten og vinteren også! Jeg syns det er pent med litt ekstra glow i ansiktet, uansett tid på året. 
 

THE MOST IMPORTANT STEP IN MY MAKEUP ROUTINE ✦

Jeg føler meg skikkelig naken uten, så dette har kanskje blitt et av mine viktigste steg i sminke-rutinen min. Selvfølgelig, om jeg bare skal på jobb eller en snar tur på butikken foretrekker jeg heller bruke et billigere produkt som for eksempel Bahama Mama pudderet! Men jeg liker å bruke noe litt mer luksuriøst om jeg skal noe spesielt, eller bare rett og slett ønsker å føle meg litt ekstra fin. For ja, det er noe med denne som gjør at det blendes jevnt og resultatet blir noe helt annet! 
 

↑ ↑ ↑

..I’m always blending with a stippling brush
 

· ✦ ALL TIME FAVORITE ✦ ·

7 kommentarer

Siste innlegg