I’m changing my lifestyle

Jeg har ting jeg også, som jeg ønsker å få endret på. Som dere kanskje har merket den siste tiden, så har bloggen vært et stort problem for meg, egentlig alt som har med tidsplaner å gjøre. Jeg kommer aldri til tide, og i mange tilfeller klarer jeg ikke å komme meg. Bloggen har beklagelig nok, blitt et av de jeg ikke klarer å fullføre. Ikke fordi jeg ikke har hatt lyst, eller fordi jeg har gått lei. Men jeg legger meg ikke før sent på kveldene, sover hele dagene, og jeg våkner uten energi. Det er virkelig på tide å gjøre noe, før dette blir en utrolig dårlig uvane. Her kommer noen av tingene jeg skal endre på, og det nå i August måneden!

1. Jeg skal stå opp senest 09:00 vær eneste morgen denne måneden.

2. Få solgt vekk mye av det som ligger i garderoben min.

3. Jeg skal begynne å trene minst 2 ganger i uken.

4. Begynne å teste ut sushi verden.

5. Slutte å bite negler. Grows, i know. 

Jeg kommer med oppdatering i slutten av august måneden!

12 kommentarer

Siste innlegg