Lindesnes

· FYRTÅRNET VI IKKE KUNNE UNNGÅ ·

Sikkert mange av dere som trekker på smilet nå, men herregud! Vi måtte selvfølgelig ta turen til Norges sørligste punkt når vi først bor her i Kristiansand. Jeg syns det er litt stas å bare å ha vært der. Den gang jeg flytter tilbake til Finnmark så tror jeg neppe at denne muligheten vil komme. Jeg tviler nemlig på at jeg kommer til å reise den lange turen, bare for å komme hjem til besteforeldrene dine å skryte hvor du har vært 😉

Nei, men det var en koselig tur. Nå skal jeg slappe av og nyte helgen på det fulleste, kanskje snike til meg litt sushi og lage en liten video til dere. Jeg savner nemlig youtube kanalen min litt, og jeg føler dere kanskje gjør det samme? ♥

..it was amazing.

METEOROLOGICAL STONE

Hot stone = Sun
Wet stone = Rain
White stone = Snow
No stone = Fog

· HAVE A NICE & RELAXING WEEKEND ·

6 kommentarer

Siste innlegg