Tilbake fra sommerferien

..Jeg har vært med fantastiske venninner og den super flotte svigerfamilien

..Jeg har vært i dyreparken, ikke minst tatt karuseller! 

..Jeg har spilt kortspill og brettspill til langt ut på kveldene

..Viktigste av alt, jeg har virkelig kost meg og fått slappet av

· I HAD A WONDERFUL VACATION ·

Hei kjære dere! Som dere sikkert skjønner, har jeg denne sommeren kun vært hjemme i Kristiansand. Hvorfor reise til syden når vi har så flott vær her? Jeg tenker heller å reise når kulda nærmer seg. Hihi ♥ Ellers må jeg si at jeg savner familien min, og gleder meg til å reise hjem til Finnmark. Tenker at jeg setter meg på et fly denne måneden en gang, evt neste. Jeg gleder meg til å ta dere med på reisen, for gud, Finnmark er en helt nydelig plass. Ikke minst får dere møtt Jessie, hunden min igjen.

Uansett, denne sommeren har vært fylt med latter og glede. Jeg føler enda ikke sommeren er helt over – så jeg skal nok nyte noen ekstra uker til! Jeg kjente bare at bloggen trengte en pause, og at bloggeren selv trengte å samle opp ny energi. Jeg er endelig tilbake, og det føles fantastisk. Håper dere ser frem til å følge meg videre på bloggen, jeg lover at det blir spennende og bra!! Takk til dere som gjorde selve “ferien” min super!

12 kommentarer

Siste innlegg