My everyday makeup

❥ TONIGHT I WANT TO SHOW YOU EXACTLY WHAT PRODUCT I USE..

Det har kommet utrolig mange spørsmål angående sminken min den siste tiden, og jeg lover en sminkevideo på hvordan jeg gjør stegene etterhvert. Kanskje jeg får lagd en video til helgen! Uansett tenkte jeg kanskje det kunne vært greit å få nedskrevet produktene her, ettersom det kan være vanskelig å henge med over alle produktene gjennom en video. 
 

· ON MY SKIN ·

1. Mac Pro Longwear Nourishing Waterproof Foundation #NC20
2. Bahama Mama Bronzer – ..for a sun-kissed look
3. Inglot Sparkling Dust (as highlighter) #07
4. Mac Pro Longwear Concealer #NC20
5. Mac Powder Blush #Brunt Pepper

 

· MY EYEBROW ROUTINE ·

1. Anastastia Berverly Hills Dipbrow Pomade #mediumbrown
2. Clean up my brows using Mac Studio Finish Concealer #NC20
3. Anastasia Beverly Hills Brow Gel

 

· EYES & LIPS ·

1. Elisabeth Aarden Smooth Lip Pencil #Cocoa Rose 09
2. Giorgio Armani Eccentrico Mascara #Black
3. Liquid Lipstick from Kat Von D #Bon n Arrow
4. Blinc Ultrathin Liquid Eyeliner #Black (Spons)

11 kommentarer

Siste innlegg