Visiting this cutie today

· HEEY, LET THE SHOPPING BEGIN! ·

..I got myself a new dress and a training jacket 

· THANK YOU FOR INSPIRING ME ·

Denne jenta her dere, hun har jeg digget lenge. Så åpen, og så ærlig om mange ting. Det er både tøft og modig å dele så mye. Jeg tror ikke det er så mange her som kan skjønne hva Anna går gjennom med bloggen (link til bloggen hennes her). Ikke at jeg heller skjønner så veldig mye, men jeg vet hva det innebærer å motta hat, motta ekle kommentarer og motta trusler. Det er tøft. Men fremdeles står hun der, med åpne armer og et stort smil rundt munnen. En beinhard jente! Takk for at du er så inspirerende, søteste deg! Du fortjener kun det beste, og jeg håper av hele mitt hjertet at den nye bo plassen vil gjøre deg lykkelig.

Når de ordene er sagt; så fikk jeg handlet meg en ny kjole og en treningsjakke hos Anna (for en veldig billig penge)! Jeg tenker å vise fram de nye innkjøpene dersom det er av interesse?! Jeg syns i hvert fall at det var super søte klær som jeg helt klart kommer til å bruke. Gjenbruk er jeg selv opptatt av, mamma har alltid vært nøye på å ikke hive ting, men heller gjøre ting som å selge, bytte eller gi. Husker enda de dagene hvor jeg og venninnene pleide å bytte klesplagg, haha ♥ Ikke minst husker jeg særlig lillesøster som ofte fikk mine klær da de ikke passet meg lenger. Så mye bedre enn å kaste! Tusen millioner takk for en hyggelig handel!

15 kommentarer
    1. Anonym: Det vil jeg absolutt si. Veldig søt og imøtekommende <3 Vil påstå at vi alle er litt ulike fra bloggene våre - ettersom man ikke deler alt med leserne sine. Så det er jo MYE vi ikke får sett. Utstrålingen til Anna vil jeg blant annet si er vanskelig å få sett over bloggen og bilder! Selvfølgelig kan man se at det er en koselig jente med et smil om munnen - men gud.. ja.. nei.. for et herlig menneske!

    2. Haha!!! så sykt merkelig å si, men er det bare meg, eller var dere sykt ulike – men virket veldig like på samme tid?! Fine jenter <3

    3. Vil gjerne se det du kjøpte! Selv elsker jeg også gjenbruk. Har møblert leiligheten min, hvor så og si nesten alt er brukt. Godt for lommeboken og godt for miljøet 🙂

    4. Siri Kolstad: Ååå ble skikkelig glad av å lese dette, så fantastisk!! Jeg skal gjøre nøyaktig det samme den gang jeg kjøper hus 😀

      Skal prøve å få ut innkjøpene imorgen, eller onsdag <3 Klem!

    5. Veldig interessert i å se du kjøpte av Anna. Elsker gjenbruk og syns det er finnes så mange forskjellige skatter som andre kaller skrot. Du er forresten helt nydelig på bildene av deg og Anna. Håper du hadde en fin helg og at du får en kjempe fin mandag og ikke minst en flott uke.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg