My rings

RINGS IN ROSE GOLD
 

· JUST SOME OF MY FAVORITES ACCESSORIES ·

Ringer er kanskje noe av det jeg elsker mest å ha på meg. Føler meg vanvittig naken uten. Som dere åpenbart ser, har jeg uheldigvis ikke de fineste neglene å skryte over – så jeg føler på mange måter at et par fine ringer hjelper. Jeg vet ikke om flere kjenner seg igjen, men herregud så stygge negler man får av å jobbe i klesbutikk?! haha! Nei, jeg får rett og slett søke meg litt frem på nett å se om det er noe som kanskje kan hjelpe meg. 

Tilbake til ringene fra godeste Thomas Sabo! Jeg bare elsker den spennende og tidløse designet som kan kombineres med det meste. Kvaliteten er av de beste, og jeg har enda ikke fått en skramme på noen av ringene jeg kjøpte for 3 år tilbake. Ikke et sponset innlegg, rett og slett bare en ren anbefaling fra meg til deg! ❥

9 kommentarer

Siste innlegg